Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Jumaat, 1 April 2011

Dapat Jemputan PM..!!

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!!!!!!!! aku terlepas lar..... :(( ... nie la padahnye aku x check emel.. huh..! mest korang pelik kan apesal aku jerit tak tentu pasal.. nie semua jd petang td.. kebetulan aku tngok TV sambil ber'facebook' aku pon baru ingat ade sesi Mari Berjumpa Mari Berhubung besok dengan YAB PM Dato Najib datang Penang.. so aku pon merajinkan diri bukak emel.. terkejut...! geram..! sedih..! huhuhuhuhuhu... 21 Mac yang lalu aku dapat jemputan untuk join program dengan Dato Najib.. tp disebabkan aku baru bukak hari nie.. maknanya x dapat la aku join... dah ditolak dah pon.. huh!

aku tahu  ade kalangan kite tak suke PM.. tapi  ADE AKU KISAHH?? LANTAK KO LAH..! pasal politik punya hal pon jadi gile semua.. hurmm.... x pew la aku nak try join kat Alor Setar plak.. mana la tahu dapat lg kew.. Aminn.. Terima Kasih Dato Najib..! :) 


Yang nie waktu diorang hantar maklumkan jemputan hadir untuk program 
bersama YAB PM.. kalau tak silap dekat Hotel Equatorial



Yang nie plak diorang maklumkan aku tidak akan hadir.. siap ngan sebab lg.. 
memang salah aku pon.. apesal x check emel.. eeeeeeeeeeeeeeeee! benci2..! hahaha



Ape pon.. aku sokong YAB Dato Najib.. walaupun ade orang cakap macam2.. lantak kau lah..!
Sekali lagi Terima Kasih Dato..
Lepas nie kena jemput lg yew.. hehe :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...