Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Khamis, 14 April 2011

Aku Kembali..!!



Hey korang..!! Assalamualaikum semua…. Rindunyerrrrrrrrrrrrrrr… haha. Dah 2 minggu x berblogging nie.. rindu kat korang ketat2.. gedik plak.. hehe.. aku tak update pon pasal kena siapkan laporan practical aku.. so banyak la nak siapkan sebelum hari terakhir aku kat ofis.. ade jugak followers blog tanya aku.. tak update blog ke? Sory la sangat-sangat sebab tak boleh nak update blog.. aku update status kat Facebook & Twitter je.. hehe..
Untuk pengetahuan korang.. hari nie last day aku practical kat Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA).. memang sedih sangat sebab semua staff memang sentiasa buat aku ketawa tak kering gusi.. selamat tak menitis air mata jantan aku td.!! Haha . Bukannye ape.. ade la jugak staff yg sedih pasal kitorang da abis practical... aku pon sebak la jugak, cuma x nak tunjuk depan2 jew.. ceq malu!! Haha.. sepanjang 3 bulan kat sana banyak yang aku dapat belajar perkara baru.. antaranya pasal nak bina sistem online nie.. hehe.. best la jugak walaupun mula2 tuh aku baru nak merangkak.. kitorang guna software Macromedia Dreaweaver dgn Xampp.. Alhamdulillah.. semua dah siap.. Sistem e-Aduan ..! projek akhir aku & Farah.. mmg tabik la kat dia sebab cekap belajar.. aku pon selamat la ade dia jd membe projek.. selamat.. hehe.. Thanks Farah..!
Ish…! Aku sedih lg lar… huhu..  tapi tak pew.. satu hari nant aku jenguk la staff kat sana.. Hari sabtu nie dah nak balik Penang.. rindu family lar.!!! Syg mak!! Abah!! Adik!! Hehe.. tapi yang menjadi masalahnye hamster-hamster aku yg 6 ekor semuanye.. tadi lepas balik keje sempat singgah kedai pets.. aku tanya kalau nak jual hamster diorang ambik tak? diorang cakap ambik.. so aku nak bagi 4 ekor jew.. yg 2 ekor lagi tu sepasang ingat nak bawak balik penang.. lepas tu nak beli hamster yang jenis lain plak..! tambah koleksi.. sebenarnya aku geram tngok Sugar Glider.. nak beli tapi mahal sangat sampai RM280.. hurmmmm.. kena tunggu aku keja dulu la kot baru bole beli..Sugar Glider nie macam tupai lar.. tp bukan asal Malaysia.. tp luar negara.. sebab tu la mahal kot..
Dah2… cukup la aku membebel nie.. bsok aku update lain oke.. banyak lagi nak citer kat korang nie.. tapi aku kena rehat banyak2!! Cewahhh.. so jumpa besok ok.. kite pegi dating same2.. haha. Tata..!  Salam..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...