Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Selasa, 5 April 2011

Gereja Terbesar di Bina Di Bukit Jalil..!!




Calvary Convention Centre (CCC) itulah namanya Gereja yang sedang dibina (Pembinaan Bermula Sekitar Mei 2008 )di Bukit Jalil sekarang ini. Kompleks gereja setinggi 6 tingkat ini dibina di kawasan seluas 600,000 kaki persegi. Dibina oleh Nam Fatt Construction Sdn. Bhd, lengkap dengan pelbagai fasiliti dan dewan auditorium yang boleh memuatkan 5,000 orang.

Alamat Asal Kumpulan Church Ini
Gereja Calvary Malaysia, beralamat di Calvary Church, 2 Jalan Damansara Endah, Damansara Heights, 50490 Kuala Lumpur, Malaysia. tel. (603) 7728 6000 | fax. (603) 7728 8037 |

Menurut sejarah Calvary Church, pada tahun 1968, hanya terdapat 168 orang pengikut sahaja. Pada tahun 2008, jumlah itu telah meningkat kepada 10,200 orang. Mampukah umat Islam menghadapi cabaran dari CCC ini?

INSYALLAH


Jika ada sesiapa yang perasan pada papan tanda pembinaan (Signbord Berwarna Biru) gereja ini ditulis “Adanya Harapan”, “There Is Hope”. Harapan baru untuk menjadikan Malaysia ini lebih baik? Jika siap nanti, CCC bakal menjadi gereja yang terbesar di Asia. Patutlah ada usaha dari pihak-pihak tertentu untuk menggunakan nama Allah SWT dalam Herald Catholic. Rupa-rupanya ianya adalah sebahagian daripada persediaan umat missionary tersirat CCC ini.

Harapan Untuk Apa ?
Adakah Kepercayaan Bahawa 2012 Adalah Kiamat Seperti Mana Dakwaan Orang2 Kafir ??


Dibinanya Pusat Perlindungan@Gereja Sebegini Khas Untuk Golongan Mereka...






Gereja@Pusat Perlindungan Kerana Mereka Percaya Pada Ramalan 2012 Dimana Kemunculan Planet Nibiru........Planet ini dinamakan dengan pelbagai nama antaranya Planet X, Nibiru, Red Giant, Destroyer (nama diberikan oleh orang zaman kuno) etc. Whatever it is, ia pasti akan membawa bala besar kepada bumi dan planet-planet berdekatan kerana ia telah dibuktikan bahawa ia pernah melalui sistem kita ini dan ia akan ‘flyby’ atau melintas selang 3600 tahun. Ia dipercayai telah menyebabkan banjir besar pada Zaman Nabi Noh, berlakunya Ice Age dan menenggelamkan Atlantis! WAllahu'alam...Sesungguhnya Urusan Kiamat Itu Hanya Allah Sahaja Yang Maha Mengetahui....


Jom Lihat Lebih Dekat...Bagaimana Unsur2 Firaun Ataupun Lambang Ilmu Kabalah(Ilmu Sihir Yahudi Dibangunkan Tanpa Disedari)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...