Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Selasa, 1 Februari 2011

Video Baby Hamter Aku !!

Assalamualaikum semua.. dan salam sejahtera.. salam 1 Malaysia!! Hehe…  da berapa hari aku tak update blog.. maklum la aku kan sibuk dengan praktikal..  Artikel nie banyak sangat nak letak.. tapi tu la kan… sibuk sangat dengan kerja.. untuk pagi nie.. walaupun aku kat ofis..  nie buat pertama kalinya aku nak tunjuk baby hamster Oscar & Pandora setelah 2 minggu lahir kat dunia.. haha… tapi ada berita sedih nak bagitau pasal anak hamster tu kalau tidak ada 6 ekor kesemuanya.. disebab kan ibu hamster nie dok menggedik dalam sangkar habis die tolaknya kayu yang aku letak pastu sekor anak hamster tu kena timpa dengan kayu.. huhu.. .. jadi tinggal la 5 ekor.. haha.. selamat ada lagi.. sepanjang kelahiran baby hamster nie selama dua minggu.. Pandora nie tak banyak sangat songeh dia.. Cuma mcm td aku bagitau.. dok gedik nak keluar.. terus anak yg jadi mangsa..  baby hamster nie pon dah  pndai makan sendiri.. Cuma masih lagi isap susu badan.. haha..  mcam waktu kita baby jugak la kan.. jadi korang layan lar video hamster aku nie tau.. Oscar & Pandaro  dan  anak2.. hehe… tata!! Wsalam…...  


Pandora & baby!!

Pandora tengah menyusu!!.. hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...