Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Rabu, 9 Februari 2011

Klinik Oh!! Klinik


Klinik oh! Klinik!.. haha..  Assalamualaikum semua.. mesti korang pelik kan tajuk entry aku nie.. sebenarnya hari nie adalah hari kedua aku demam.. saje nak share sebab dalam sejarah hidup aku pi klinik dengan orang.. mcm mak aku kew.. sesape jew la.. tapi hari nie dalam sejarah aku pi klinik sorang2 pasai batuk aku yang tak sembuh2 nie..kebetulan pulak badan rasa panas mcm demam.. jadi lebih elok lar aku mencegahnya.. hari nie pon aku tak pi praktikal siap ambil MC lg lar.. haha.. waktu check badan pon doctor tak kata apa pon.. kiranya aku sihat lagi lar..  memang sejak aku kecik lagi.. aku penakut nak pi klinik mahupun hospital.. aku pon tak tau sebab apa.. mayb takut jarum kot.. haha.. sampai la sekarang da besar panjang pon aku takut lagi.. mak aku pon kadang2 pelik jugak siap berleter lagi.. awat la anak laki dia nie takut sangat nak p klinik.. haha..  tadi doctor ada bagi ubat batuk, demam dengan antibiotic.. fuhh!!  waktu aku dok tengah menulis nie baru la rasa lega sikit.. kalau tak rasa lemah seluruh badan.. asyik nak tido ja.. haha.. 

teringat waktu sekolah rendah dulu bila doctor gigi datang kat sekolah..  aku takut!!! Haha.. korang ingat lagi nanti ada orang bawak kad hijau pastu die panggil nama.. Muhammad Nabil Fikri b. Alias. Turun bawah jumpa doctor tau!!.. haha… waktu dalam kelas tu punya la dok berdoa jangan la nurse nie panggil nama aku.. tengok2 orang first kena check.. adus!! Seram sejuk dibuatnya.. awat la nurse nie panggil nama aku.. laen kali panggil lar orang laen dulu.. huhu.. bile da turun kena tunggu giliran pulak.. sambil2 tengok kawan2 aku yang kena check dengan doc. rasa kecut perut lagi ada lar… bila dah sampai giliran aku.. doc suruh duduk atas kerusi yang boleh baring.. doc cakap.. oke adik.. buka mulut..doc nak check nie… buka luas lagi.. hurmmm… adik nie kena tampal gigi nie.. gigi adik berlubang lar.. adus!! Kena tampal pulak tu.. huhu..tu la pasal suka sangat makan chocolate kan? Haha.. mestla.. I like chocolate!! Sampai sekarang la aku memang suke chocolate.. tapi tak la sampai obses sangat.. chocolate yang paling aku suka? Semestnya Cadbury!! Memang sedap!! Haha..  jadi doc nie pon sambung la keje die.. bukak mulut.. Gggggrrrrrr!!! Bunyi macam gerudi pon ada.. tapi yang nie nak tebuk lubang dekat gigi..  rasa macam ngilu jew.. sakit pon ada.. pastu doc masuk air dalam mulut.. pastu die suruh luahkan dekat dalam baldi.. huhu.. mak saket!!!.. pastu baru la doc  tampal dengan benda ape ntah mcm timah jew.. doc tekan2 dekat tempat lubang yang ditebuk tu.. huhu.. bila ingat kisah2 macam nie.. mesti ada kenangan yang tak dapat kita lupakan waktu kat sekolah.. tambah2 lagi cinta monyet! Haha.. nanti aku cite balek pasal cinta monyet yew.. haha.. tata!! Bye2!! Wsalam…….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...