Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Jumaat, 25 Februari 2011

Hamster Racing..!!


Hai korang semua..!!  Assalamualaikum dan salam sejahtera ..!!  korang pe kabar ye? Harap sihat la hendaknya..  aku pon dah sihat dari batuk yang berminggu-minggu tuh.. bermacam2 petua la orang bagi.. tp satu ja aku amalkan.. minum ais!.. haha.. kelakar kan?? Aritu aku call mak aku siap kena berleter lg.. ape la tidaknya.. anak laki die sorang nie suka sangat minum air ais!! haha.. aku memang suka minum air ais.. bangun jew pagi sebelum pegi keje.. air ais adalah sarapan utama aku.. x makan pon.. minum ja..

Aku cite nie bukan pasal nak minum ais ka apa.. nak cita kat korang pasal Hamster Racing!!.. korang pernah dengar tak?? Kalau korang nak tahu aku nak cite nie.. Selalunya pasal racing nie melibatkan kereta atau moto!.. tp yang nie pelik ckit Hamster Grand Prix!.. yeah!. Korang kenal tak dengan Michael Shumacer tak pon Lewis Hamilton? Korang mesti kenal sebab diorang nie kan popular pasal F1 Grand Prix.. tapi korang kenal tak dengan Lewis Hammy dan Jenson Button Nose?.. haha.. aku pon tak kenal..!!  Lokasi di Adventure Valley di Brasside berlangsungnya Hamster Grand Prix.Lokasi ini juga berdekatan dengan Durham merupakan rumah kepada hamster yang bernama Lewis Hammy, Micheal Chewmacher, Rodent Barrichello dan juga Jenson Button Nose. Setiap jenis hamster ni mempunyai kereta mereka sendiri,yang mana rupa bentuk kereta lumba yang digunakan untuk berlumba di trek sejauh 5 meter. Wah!. Bestnya kalau ada jual kat Malaysia kan.. nak sangat2.. kereta nie macam Hamster Ball jugak.. tapi hamster ball bulat jew.. x macam kereta lumba..





Pemilik tempat itu, Marco Calzini menyatakan bahawa, hamster-hamster disitu suka berlumba dan selalu membuat latihan perlumbaan. Perlumbaan yang agak mencabar apabila setiap hamster akan berusaha sedaya upaya untuk menjadi pemenang. 



Yeah!!.. laju lagi..!  lagi..!!  hehe

Hurm.. bila lar agaknya Hamster Grand Prix ada kat Malaysia kan?? Aku orang pertama yg akan join hamster racing nie!.. haha.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...