Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Jumaat, 21 Januari 2011

Praktikal



Praktikal!! Praktikal!! Hehe…   Assalamualaikum.. nak cerita pasal praktikal ataupun latihan industri. Kalau korang nak tahu dah 4 hari aku praktikal dekat Lembaga Kemajuan  Pertanian Muda (MADA).  Mula-mula sebelum praktikal rasa gelabah la jugak.. sebab tak tahu macam mana lar kalau praktikal kan? Kalau korang kat tempat aku pon mesti gelabah jugak kan? Yang aku ingat praktikal nie mesti kena buat kerja banyak.. pastu mesti bosan.. tapi semua tu biasa jew la.. best jugak aku praktikal kat MADA nie.. hari pertama tu bosan sangat2.. sebab tak tau nak buat apa.. aku praktikal dekat Cawangan Teknologi Maklumat sebab ada kena mengena dengan jurusan yang aku belajar iaitu sistem komputer.. Bos kat pejabat perempuan.. dia cakap dia tak nak menyusahkan kami buat kerja banyak2.. jadi bos da siapkan macam jadual apa yang patut kami buat. Sekarang nie aku tengah siapkan laporan awal mengenai latar belakang MADA dan lain2 lagi.. baru aku tau fungsi MADA nie.. diorang menguruskan padi beras negara, pengairan untuk padi yang ada dekat Kedah & Perlis…  suasana kat pejabat memang menyamankan sangat2.. sebelah pejabat MADA ada empangan air untuk pengairan padi.


Dekat dalam kawasan pejabat pulak ada tasik, siap dengan air pancut lagi.. memang cantik mata memandang. Nanti aku upload foto2 persekitaran tempat praktikal.. dekat tempat praktikal kebanyakkan staf2 semua mak bapak orang.. maksudnya dah tua2 lar.. haha… aku praktikal bukan sorang2 jew la. Aku praktikal dengan membe projek akhir, perempuan.. membe jew… x dak lebih2. Haha..  Jadi senang sikit kalau kami nak bincang pasal projek akhir tuh.. sekarang nie pon tengah siapkan projek akhir pasal Sistem e-Aduan untuk pelajar2.  Jadi cukup la kot aku cerita nie.. nak kena siapkan laporan.. nant aku sambung lain oke.. wassalamualaikum……  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...