Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Ahad, 2 Oktober 2011

Stop Ber 'Muka Buku'

 Hey korang..! rindu gila nak ber blog.. dah lama aku tak ber blog nie sejak habis study haritu.. tapi insyAllah aku 24 hours mengadap blog je.. hehe.. post aku untuk kali nie pasal aku dah stop ber facebook.. ntahlah sebenarnya aku sakit hati.. kecewa...terkilan.. semua lahh..  saja aku deactive fb nak ubatkan hati aku nie yang tengah berduka lara.. menitis air mata.. cewahhh.. aku try cari kawan baru kat blog plak.. lagipon waktu aku tngah taip nie pon aku dapat sorang kawan baru.. kenal kat ym je.. tp yg peliknye tang mana la dia dpt id aku.. siap gtau die follower blog aku.. hehe.. thanks okeh..

Cite lain plak aku dah 4 bulan keje kat MPH Bookstore... kat Gurney Plaza.. tp next week aku dah last keje kat situ.. serba salah jugak sebab best sangat kerja kat sana macam satu kerluarga dah.. bnyak ilmu dan pengalaman aku dapat.. apa pun terima kasih daun keladi ye.. stakat nie je kot aku taip.. jgn risau.. skrang nie aku akan ber'blog je ok.. bybye.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...