Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Ahad, 9 Oktober 2011

Cinta Elysa

Macam mana la Bil boleh terjebak tengok drama nie.. mungkin pasal hero dia yg hensem dengan heroin dia yg kontroversi tu kot.. haha.. perwatakan diorang memang menarik sampai aku yang mengantuk awal pon sanggup tunggu nak tngok punya pasal.. mak aku siap bising lagi "pandai la depa buat drama nie sampai anak aku tak jadi tido"... haha.. mak aku membebel sebab aku dah mengantuk but still tahan mata lagi... lagu nie pon best jugak.. macam tak percaya Stacy yg menyanyi sebab dia kan slalu bawak lagu yg rentak gile2 punya... tp bila dia bawak lagu nie cukup mencairkan aku.. haha.. sudah2!.. layan je la.. ;)


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja
Belum pernah aku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...