Pages

Nabil Fans

Klik-Klik

MARMUT CUTE

NAMA
EMEL
JENIS BAJU (RUJUK ATAS) A
B
JENIS KAIN COTTON
DRY FIT
KUANTITI BAJU 1
2
3 KE ATAS
WARNA BAJU (IKUT PILIHAN ANDA)
CADANGAN ANDA

Create a web form here

Khamis, 2 Jun 2011

Kenangan Di Kampus..!

Wehhh!.. ampa jangan marah nah.. aku curi gambar nie semua kat dalam facebook ampa.. bukan pa.. saja nak buat jadi kenangan buat kita semua.. apa pon batch kita paling the best!! rindu kat ampa semua.. jumpa waktu konvo nant.. InsyAllah.. Tapi kan yang menghairankan aku.. semua foto nie.. muka aku satu pon tak dak.. huhu.. sedih.. nie la akibatnya kalau aku jadi Anti-Camera..!  so tngok2 je la foto kawan2 aku yg hotsss..! haha... kami semua ada 17 orang sahaja okeh... 


Kolej Poly-Tech Mara Alor Setar

Diorang nie buat banner utk Sukan Kolej


Kawan & Lecterur


BBQ dekat umah kak Dina

waktu nie sambut bufday shah kot..


Mara Liner..! jangan marah nah..


BBQ dekat Taska Sir Husmaidi



Sir Maidi tengah tekun tngok laptop tuhh


kawan2 aku yg gila pancing ikan...


dekat Alor Star pon ada i-City ok!!


kawan-kawan aku..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...